אדלשטין נגד אלשיך: "ריכוז המידע אודות הח״כים מעלה תהיות"

מבלי כמובן לפקפק בסמכותה ובחובתה של המשטרה לחקור במקרים המתאימים חברי כנסת, ריכוז מידע שכזה באופן שבו נעשה הדבר על פי הפרסומים, מעלה תהיות ושאלות
בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אדלשטין נגד אלשיך: "ריכוז המידע אודות הח״כים מעלה תהיות"

ברקע הדיווחים על רשימה בה מפורטים מעשים פליליים של חברי כנסת המוחזקת במשטרת ישראל, דורש יו"ר הבהרות ממפכ"ל המשטרה • "ריכוז מידע שכזה באופן שבו נעשה הדבר על פי הפרסומים, מעלה תהיות ושאלות גם כאלה הנוגעות לחופש פעולתם וחסינותם של חברי הכנסת"

צילום: פלאש 90
מבלי כמובן לפקפק בסמכותה ובחובתה של המשטרה לחקור במקרים המתאימים חברי כנסת, ריכוז מידע שכזה באופן שבו נעשה הדבר על פי הפרסומים, מעלה תהיות ושאלות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין פנה היום למפכ״ל המשטרה רוני אלשייך בעקבות הפרסומים אודות מסמך משטרתי המרכז מידע פלילי ומודיעיני אודות חברי הכנסת.

אדלשטיין כתב: "בימים האחרונים פורסם בתקשורת דבר קיומו של מסמך משטרתי שהוכן בשנת 2014 ובו ריכוז מידע פלילי ומודיעיני אודות חברי הכנסת שכיהנו באותה עת.

מבלי כמובן לפקפק בסמכותה ובחובתה של המשטרה לחקור במקרים המתאימים חברי כנסת, ריכוז מידע שכזה באופן שבו נעשה הדבר על פי הפרסומים, מעלה תהיות ושאלות גם כאלה הנוגעות לחופש פעולתם וחסינותם של חברי הכנסת ולשימוש של רשויות האכיפה בחומרים אלה.

עד כה לא ניתן לטעמי, בכל הכבוד, הסבר מניח את הדעת ליצירתו של מסמך כזה.

כמי שמופקד על חוק חסינות חברי הכנסת, זכויותיהם וחובותיהם, התשי"א-1951, אבקש להיפגש איתך ועם ראש אגף החקירות והמודיעין בהקדם האפשרי על מנת להבין את תכלית יצירתו של המסמך, ולוודא כי המשטרה פועלת בהתאם לתכליתו ורוחו של חוק החסינות, וזאת כאמור מבלי לפגוע בחובתה של המשטרה לחקור חברי כנסת כאשר מתגבשת תשתית לחקירה שכזו".

במשטרת ישראל לא נותרו חייבים, והודיעו כי "המפכ"ל ייפגש עם יו"ר הכנסת בכל מועד שיתבקש ויציג לו את כלל העובדות הרלוונטיות להבנת הסוגיה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לדעתי יש במרתפים תיק על כל אזרח